سرسرای من در نبود تو

سرسرای من در نبود تو

تنها راز منی - تو رو به خدا هم فاش نمی کنم.
سرسرای من در نبود تو

سرسرای من در نبود تو

تنها راز منی - تو رو به خدا هم فاش نمی کنم.

334


آدمهـای غمگیـن حافظـه بهـتری دارنــد !

" استــــنلی کـــــوبریک "

333

در سانتیاگو در شیلی
روزها به شکلی پایان ناپذیر طولانی اند:
چندین و چند ابدیت در یک روز.
مثل فروشندگان دوره گرد جلبک های دریایی
سوار بر قاطرها:
دهن دره می کنی – و باز دهن دره می کنی.
با این وجود، هفته ها کوتاه اند،
ماه ها به سرعت می گذرند،
سال ها پرواز می کنند.

((نیکانور پارا))

332



اشک هم که باشی
از چشم تَرَم نمی افتی
جاذبه را به زمین
بر عکس تلقین می کنم!

331




چه تفاوتی میکند آنســـــــوی دنیا باشی …

یا فقط چند

خیابان

یا کوچه آنطرف تر

پای محبت که در میان باشد
دلتنگی دمار از روزگار آدم در می آورد

330

هر وقت دیدی حریف داره برنـــده میشه یه لبخنـــد بـــزن تا به بردش شک کنه !

شهاب حسینی - مدار صفر درجه

327

مرا دوست بدار!
به سانِ گذر از یک سمت خیابان
به سمتی دیگر،
اول به من نگاه کن...
بعد... به من نگاه کن...
و بعد،

بازهم مرا نگاه کن!




326

مهم نیست که چقدر مرتکب اشتباه می شوید یا به آهستگی پیشرفت می کنید !
شما همیشه جلوتر از همه کسانی هستید که اصلاً هیچ قدمی برنمی دارند ...

325

غربت آن است که بدانند کجایی و نگیرند خبر...