سرسرای من در نبود تو

سرسرای من در نبود تو

تنها راز منی - تو رو به خدا هم فاش نمی کنم.
سرسرای من در نبود تو

سرسرای من در نبود تو

تنها راز منی - تو رو به خدا هم فاش نمی کنم.

339




بی شک..... جهان را.....


به عشق کسی آفریده اند .....

چون من.....

که آفریده ام ازعشق .....


جهانی برای


تو......

338

تودر بیتی.... نمیگنجی....

ودربیت همه هستی.....

میان شعرواین آرایه ی.ایهام....

میمیرم.......

337


تو می روی
برای رفتن تو راه می شوم !
تو پلک می زنی و من
برای چشم های غم گرفته ات نگاه می شوم !
تو خسته می شوی و من
برای خستگی تو
چه عاشقانه تکیه گاه می شوم . . . !
دلت گرفته است ؟
پا به پای گریه های تو
بغض و اشک و آه می شوم !
سکوت می کنی و من به احترام خلوتت
به شب پناه می برم
سیاه در سیاه می شوم . . . !
همیشه آخر تمام شکوه ها
به چشم های عاشقت که می رسم
سکوت می کنم
و باز برای آسمان غم گرفته ی تو ماه می شوم …

336

کسانی که دنیا را تکان داده اند
در استعدادهای طبیعی
نابغه نبوده اند ،
ولی به یک صفت ممتاز بوده اند :
ثبات و استقامت...